Thursday, 24 December 2015

Ehh ?!

Assalamualaikum and Hey Guys!
    Sekian lama saya tak membuat karangan....ehhhh publish post,hari ini saya tiba!Jadi,saya mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada CIK kerana telah tag saya hehehe.Jum kita mulakan!

Soalannya:
✿ Anda suka berblogging tak ? Kenapa ?
✿ Apa pendapat anda tentang orang yang mintak follow back, tapi dia tak follow pun blog awak?
✿ Berapa umur anda ?
✿ Hadiah yang amat di-idam-idamkan ?
✿ Pukul berapa time anda tengah menaip ni ?
✿ Apa pandangan anda tentang blog saya ?
✿ Beauty product yang anda amat suka & effective ?
✿ Website online yang jual beauty product ?
✿ Benda yang perlu ada time travelling ?
✿ Bussiness class ke economy class best lagi ?

Jadi saya akan jawab one by one :)
✿ Anda suka berblogging tak ? Kenapa ?
:Yes.Sebab,saya suka nak hias blog saya and tengok blog blogger yang cantik tuuuu
✿ Apa pendapat anda tentang orang yang mintak follow back, tapi dia tak follow pun blog awak?
:mmmmm....itu saya taktau....mungkin dia ada masalah dkat computer dia atau dia lupa....
✿ Berapa umur anda 
:Umur? Umur saya 11 tahun.In Sha Allah tahun depan,saya 12 and UPSRv
✿ Hadiah yang amat di-idam-idamkan ?
:hadiah.....entahlah.Nak cakap pun taktau.Mungkin new phone atau new laptop??
✿ Pukul berapa time anda tengah menaip ni ?
:time dia selalunya pagi and tengah malam....tapi kalau ada idea masa petang petang tu,petanglah saya duduk depan komputer..
✿ Apa pandangan anda tentang blog saya ?
Not bad....cantik dari blog saya (tak tipu) and saya suka tengok header awak :)
✿ Beauty product yang anda amat suka & effective ?
:Safi....dia buat kulit saya tak berminyak...
✿ Website online yang jual beauty product ?
:Saya taktaulah...saya jenis tak suka beli online.(mak saya tak suruh daaa)
✿ Benda yang perlu ada time travelling ?
:Mestilah buku.Kalau takde buku memang boring giler..
✿ Bussiness class ke economy class best lagi ?
:Secara jujur,saya belum pernah guna bussiness class ,maybe economy class  bestlah.

So,habis dah soalan and saya diberi tugas untuk tag and bagi soalan...

Saya tag...
Aishah Qairina
Cik Noodle
Fieyqa
Kak Tiri Cinderella
Nur Raihanah
Sabrina
Mia Liana
Sarah
Airin
Wawa

Soalannya ialah:

1.Jenama syampu apa yang korang suka?Kenapa korang suka dengan jenama tu?
2.Korang suka lagu korea,english atau melayu?
3.Sapa orang yang paling korang sayang?
4.Kenangan manis yang korang tk dapat lupakan?
5.Dalam sukan,korang suka join apa?
6.Nyatakan 1 orang blogger yang paling korang suka?
7.Korang ada belajar seni bela diri tak?
8.Korang berblogging sejak bila?
9.Korang berasal daripda mana?
10.Pernah tak korang obses gila dengan artis korea?

Ok,tu jelah soalannya.10 kan? Jadi,lepas korang dah jawab taglah 10 orang lagi :)

That's all.TQ 



5 comments:

  1. jap lagi saya jawab ye :)

    btw sis pun di tag saya :3

    ReplyDelete
  2. hehe thenkiu tag sy. nanti sy jawab yeee yunk

    ReplyDelete
  3. http://messarah.blogspot.my/2015/12/tagging-questions-from-sis-khairina.html

    done :)

    ReplyDelete
  4. http://messarah.blogspot.my/2015/12/9-questions-for-list-of-bloggerss.html

    ReplyDelete